Sunday, October 18, 2009

Luni

E o zi doboratoare de vara. Toti sunt pe drum spre locurile lor de
intalnire cu prietenii. Chiar si el, cel ce sta in fata ta. El se duce
unde iti este tie cel mai usor sa ghicesti instinctiv. Crezi ca defapt
nu-i asa si defapt e un om important. Il crezi deosebit. Iti prezinta
interes. Ai vrea sa ii cunosti cele mai adanci secrete. Te apropii de
el. Nu o sa dureze mai mult decat l-ai sesizat. E in laterala ta. Te
evita ca sa nu iti provoace o neplacere. Tie sau altcuiva. El e
interesat de toti. Nu doar de tine. Tu vrei sa-i prezinti si tu
interes si nu sti cum sa faci asta. Mai ai 5 secunde si dai umar in
umar cu el. Te trec toate emotiile. Crezi ca lunea se va sfarsi o data
ce nu o sa-l mai vezi niciodata. E doar o zi defapt. Vor urma multe
altfel de zile si tu chiar crezi ca-i ultima. Esti ferm convinsa ca
numai aici si acum se poate intampla. Toata caldura asta din jurul tau
te face sa crezi asta. Toata presiunea. Toata aglomerarea. Din clipa
in care te-ai trezit si pana acum. Dormeai linistita ca o persoana
obosita de lucrurile cotidiene. Visai ca esti la mare. Cu prieteni.
Fara griji. Ce s-a intamplat atunci? Nu-ti mai aduci aminte. Te
simteai atat de bine in somn. Acum iti aduci aminte ca te-ai trezit cu
zambetul pe buze. Ca defapt in visul tau nu se intampla decat sa
radeti. Si era bine. Si cald. Si te simteai aproape de toti de langa
tine. Si doar asta conta. Inca nu a trecut pe langa tine si mintea ta
e inca inghetata. Multimea te face sa pari un nimic. Doar expresia ta
iese din comun. E tot ce ai in clipa asta. Ai o figura ca o stana ce
priveste inmarmurita la un ciocan ce pare ca niciodata nu va mai lovi.
Gata. A trecut. Te-ai naruit. Iti intorci capul. Vorbele ti se citesc
pe buze.
*Oare m-a vazut?*
Iti lasi o privire de necaz sa curga pe chip. Te infricosezi ca acum s-
a terminat ziua. Nu iti mai poti inchipui nimic. Ai doar drumul spre
prietenii tai in fata. Arata cam urat. Ba e chiar deprimant. Ce se intampla
cu tine? De ce te pierzi asa usor? Au trecut doar 5 secunde. Te
gandesti la ce-o sa faceti azi.
- Buna, pe mine ma cheama Ionut. E in apropiere un loc ok unde am
putea sa stam putin. Ai vrea?
Ai ramas mai blocata decat inainte. Ai intepenit ca o sticla. Mi-era
si frica sa mai misc. Te-a socat intr-adevar sa vezi un baiat cum sare
in fata ta dupa ce l-ai zarit 10 secunde si nu ti-ai dat seama
ca nu doar tu il sesizasei. Inca mai esti magulita desi stam de o
ora unul in fata celuilalta la masa din locul pe care ti l-am propus. Ai
zis ca e chiar in drumul tau. Ai zis ca nu poti sta mult dar ti-ai
anuntat prietenii ca vei intarzia si ii vei suna mai incolo. Nu
lasi nimic de la tine. Esti chiar retinuta in vorbe dar nu-i nicio
problema. As putea sa-ti vorbesc incontinuu. Nu va fi nevoie sa ma
intrebi daca imi prezinti interes. Dar iti place?

2 comments:

e.lenea said...

what's with this 'writer's block' in your 'hometown'? nu de alta, dar fu vara cam demult.. hai, suna-ti inspiratia si ia-o la o tura. :) poti sa faci chiar si 3. hihi. enihau, may the force of [re]creation be with you.

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Post a Comment

 

Copilule | Design by iBloGraphics
brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates